RSS Contact

2010. február 10., szerda

valentin napi sms-ek


Keresek egy tökéletes párnát! Azt hiszem a tiéd mellett van!

Ha a puszik esőceppek, akkor én egy tengert küldök. Ha az őlelések falevelek, akkor egy erdőt küldök. És ha a szeretet örök, akkor én az örökkévalóságot küldöm neked!

Azt tanultam, hogy egy nap 24 óra, egy óra 60 perc, de azt nem tudtam, hogy egy perc nélküled maga az örökkévalóság.

Szemed csillogása, mosolyod ragyogása,szívemben az örök boldogság forrása.Forró szellő suhan keresztül testemen s suttogja, hogy Te vagy az EGYETLEN!

Szeretnék jó éjszakát kívánni, Kedvesemnek szép álmokat ádni. Remélem édes lesz az álma, s napsugár ragyogjon reggel reája.

Gondolatom körülötted kering minden nap valyon mikor láthatlak?Ha most ott lennék veled elringatnálak, s ha már alszol füledbe súgnám: KÍVÁNLAK!

Te légy a tűz, Te légy a kárhozat, Te légy a szerelem egymagad. Te légy a boldogság,Te légy a végzetem,Te légy az álmom,Te légy az életem!!!

Akkor a legelviselhetetlenebb valakinek a hiánya,mikor mellettünk ül, és tudjuk,hogy sohasem lehet a miénk.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése